Διεκδίκηση Cashback από την Sony

  1. Ο ανάδοχος της ενέργειας Επιστροφής Χρημάτων (Cashback) από τη Sony (“Προωθητική Ενέργεια”) είναι η Sony Europe B.V. με έδρα το The Heights, Brooklands, Weybridge, Surrey, KT13 0XW (“Sony”). Παρακαλείσθε να μην στέλνετε φόρμες αίτησης σε αυτή τη διεύθυνση, καθώς δεν θα γίνονται αποδεκτές. Χρησιμοποιήστε μόνο τον ιστότοπο που αναφέρεται στην ενότητα 6 για να καταχωρίσετε αιτήσεις.
  2. Αυτή η Προωθητική Ενέργεια είναι μια ενέργεια για καταναλωτές και είναι διαθέσιμη μόνο στον αρχικό καταναλωτή που αγόρασε το προϊόν. Αιτήσεις από μεταπωλητές αποκλείονται από αυτήν την προωθητική ενέργεια. Πρέπει να είστε ηλικίας 18 ετών και άνω για να κάνετε αίτηση για αυτή την Προωθητική Ενέργεια.
  3. Η Προωθητική Ενέργεια ισχύει μόνο για την αγορά νέων προϊόντων (δηλ. όχι προϊόντων από δεύτερο χέρι, προϊόντων που έχουν επιστραφεί, ή επισκευαστεί) τα οποία έχουν παρασχεθεί και διανεμηθεί από τη Sony στην Ελλάδα και στην Κύπρο.
  4. Παρακαλούμε αφιερώστε χρόνο για να διαβάσετε προσεκτικά αυτούς τους όρους και προϋποθέσεις και να βεβαιωθείτε ότι συμμορφώνεστε με τις διατάξεις τους προκειμένου να συμμετέχετε στην ενέργεια.

Διαδικασία αίτησης

Εάν έχετε αγοράσει οποιοδήποτε από τα παρακάτω προϊόντα (τα “Προϊόντα”) από έναν εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο της Sony που βρίσκεται στην Ελλάδα ή στην Κύπρο μεταξύ των ημερομηνιών που ορίζoνται από την Sony, τότε θα δικαιούστε να ζητήσετε τα ακόλουθα ποσά επιστροφής χρημάτων και θα ισχύουν οι υπόλοιποι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις.

Διαδικασία διεκδίκησης

  1. Ανεξάρτητα από τον τύπο των προϊόντων για τα οποία πραγματοποιείτε την αίτηση, παρακαλούμε συμπληρώστε την αίτησή σας online στον παρακάτω δικτυακό τόπο: www.sony.gr/cashback/summer. Θα χρειαστείτε έναν λογαριασμό My Sony για να υποβάλετε μια αξίωση – αν δεν έχετε ήδη λογαριασμό My Sony, θα πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό.
  2. Για να ολοκληρώσετε την αίτησή σας θα πρέπει να συμπεριλάβετε ηλεκτρονικά τον σειριακό αριθμό του προϊόντος, μια φωτογραφία του σειριακού αριθμού κρατώντας το ίδιο το προϊόν στο χέρι σας, καθώς και ένα αντίγραφο της πρωτότυπης εκτυπωμένης απόδειξης πώλησης/τιμολογίου πώλησης, στο οποίο θα φαίνεται σαφώς το όνομα του λιανοπωλητή, η ονομασία του προϊόντος και η ημερομηνία αγοράς. Σε περίπτωση που η απόδειξη αγοράς αναφέρει ημερομηνία παραγγελίας που διαφέρει από την ημερομηνία έκδοσης της απόδειξης αγοράς (ημερομηνία τιμολογίου), τότε η ημερομηνία αγοράς θα προσδιορίζεται αποκλειστικά με βάση την ημερομηνία παραγγελίας. Σημειώστε ότι οι επιβεβαιώσεις παραγγελίας δεν αντικαθιστούν ποτέ τα έγκυρα τιμολόγια. Οι ηλεκτρονικές επιβεβαιώσεις παραγγελιών και οι χειρόγραφες αποδείξεις δεν θα γίνονται δεκτές. Τα πλαστά, αλλοιωμένα ή παραποιημένα τιμολόγια ή αποδείξεις θα απορρίπτονται και οι σχετικές απαιτήσεις θα αντιμετωπίζονται ως απατηλές απαιτήσεις. Η Sony διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει πρόσθετες πληροφορίες ή/και δικαιολογητικά έγγραφα προκειμένου να επαληθεύσει την εγκυρότητα των απαιτήσεων.
  3. Οι αιτήσεις μπορούν να υποβληθούν μόνο μετά από τριάντα (30) ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του (των) σχετικού (ων) Προϊόντος (ων). Οι αιτήσεις που υποβάλλονται πριν από την αντίστοιχη ημερομηνία θα απορρίπτονται.
  1. Όλες οι αιτήσεις στο πλαίσιο της καμπάνιας Επιστροφής Χρημάτων πρέπει να υποβληθούν από την 1η Μαΐου 2025 μέχρι και τα μεσάνυχτα (CET) στις 30 Σεπτεμβρίου 2025. Πριν ή μετά από τις παραπάνω ημερομηνίες δεν θα γίνονται δεκτές οι αιτήσεις.

Γενικοί Όροι που ισχύουν για όλες τις αιτήσεις Επιστροφής Χρημάτων

  1. Η επιστροφή χρημάτων είναι διαθέσιμη μόνο για τα προϊόντα Sony που πληρούν τις προϋποθέσεις και τα οποία έχουν παρασχεθεί και διανεμηθεί από τη Sony στους εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους της στην Ελλάδα ή στην Κύπρο (κατά περίπτωση). Συνιστούμε να ελέγξετε με τον έμπορο λιανικής πώλησης πριν από την αγορά για να βεβαιωθείτε ότι η αγορά σας πληροί τις προϋποθέσεις σύμφωνα με τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις. Μπορείτε επίσης να ελέγξετε στον ιστότοπο Sony Cashback που αναφέρεται στην ενότητα 6 για λεπτομέρειες σχετικά με τους εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους της Sony. Η Sony δεν ευθύνεται για τις παραπλανητικές δηλώσεις ενός λιανοπωλητή στο θέμα αυτό και η τελική απόφαση σχετικά με το αν ένας λιανοπωλητής είναι εξουσιοδοτημένος ανήκει στη Sony. Προς αποφυγή αμφιβολιών, η Sony θα δέχεται αιτήσεις από το Amazon Marketplace μόνο εάν ο μεταπωλητής αναφέρεται ως ένας από τους επιλέξιμους αντιπροσώπους για την παρούσα καμπάνια. Η αξίωση θα απορρίπτεται για οποιονδήποτε άλλο μεταπωλητή τρίτου μέρους στην πλατφόρμα Amazon Marketplace.
  2. Δεν είναι δυνατή η υποβολή αίτησης Cashback για προϊόν που έχει επιστραφεί στον έμπορο λιανικής για επιστροφή χρημάτων. Η Sony μπορεί να ελέγχει τους σειριακούς αριθμούς με τους λιανοπωλητές για να παρακολουθεί τις επιστροφές προϊόντων. Σε περίπτωση που έχει ήδη καταβληθεί επιστροφή χρημάτων σε σχέση με ένα επιστρεφόμενο προϊόν, η Sony δικαιούται να ανακτήσει το σχετικό ποσό από εσάς.
  3. Κάθε καταναλωτής δικαιούται να υποβάλει έως 2 αιτήσεις ανά μοντέλο και μέγιστο 5 (πέντε) αιτήσεις για προϊόντα στο σύνολο (για παράδειγμα: εάν ένας καταναλωτής αγοράσει μια κάμερα που πληροί τις προϋποθέσεις και επίσης αγοράσει ένα κιτ προϊόντων που περιλαμβάνει το ίδιο μοντέλο κάμερας, ο καταναλωτής θα μπορεί να υποβάλει αίτηση και για τις δύο αγορές).
  4. Σε περίπτωση ελλιπούς δήλωσης, ο συμμετέχων θα ενημερωθεί μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και θα του δοθεί προθεσμία 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών για την επίλυση τυχόν προβλημάτων και την αποστολή του σωστού και έγκυρου εγγράφου που πληροί αυτές τις απαιτήσεις.
  5. Παρακαλούμε επιτρέψτε 28 ημέρες για την παραλαβή της Επιστροφής Χρημάτων μόλις καλυφθούν όλα τα κριτήρια. Όπου δεν είμαστε σε θέση να τηρήσουμε αυτή την προθεσμία, τότε θα το πράξουμε το συντομότερο δυνατόν στη συνέχεια. Οι πληρωμές θα πραγματοποιούνται μόνο σε τραπεζικούς λογαριασμούς της ΕΕ.
  6. Η Επιστροφή Χρημάτων θα παρέχεται με τη μορφή άμεσου τραπεζικού εμβάσματος, εφόσον έχουν υποβληθεί σωστά τραπεζικά στοιχεία και η απόδειξη είναι έγκυρη και αναγνώσιμη. Στους αιτούντες θα καταβληθεί η επιστροφή μετρητών σε Ευρώ. Εάν παρέχετε στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού σε χώρα εκτός της χώρας αγοράς, θα πρέπει να ελέγξετε εάν η τράπεζά σας δέχεται πληρωμές σε αυτά τα νομίσματα και αποδέχεστε ότι το ποσό που θα λάβετε μπορεί να διαφέρει ανάλογα με το τοπικό νόμισμα και τη συναλλαγματική ισοτιμία κατά την ημερομηνία πληρωμής. Η Sony δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που η τράπεζά σας δεν δέχεται πληρωμές στο αντίστοιχο νόμισμα ή για τυχόν συναφή τραπεζικά έξοδα που μπορεί να ισχύουν. Δεν είναι δυνατή η εναλλακτική εκπλήρωση της επιστροφής χρημάτων. Για αγορές που πραγματοποιούνται στην Ελλάδα ή στην Κύπρο, οι πληρωμές θα γίνονται μόνο σε τραπεζικούς λογαριασμούς της Ελλάδας ή της Κύπρου αντίστοιχα.
  7. Είναι απαραίτητο να έχετε πρόσβαση στο διαδίκτυο με επαρκή ευρυζωνική ταχύτητα και δυνατότητα λήψης προκειμένου να συμπληρώσετε το έντυπο αίτησης. Η Sony δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν τεχνικά προβλήματα, προβλήματα υλικού, λογισμικού, διακομιστή, ιστοσελίδας ή σύνδεσης στο διαδίκτυο, τα οποία σας εμποδίζουν ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο παρεμποδίζουν τη συμμετοχή σας στην προωθητική ενέργεια. Λάβετε υπόψη ότι ενδέχεται να υπάρχουν πρόσθετες χρεώσεις που επιβάλλονται από τον πάροχο υπηρεσιών διαδικτύου ενός συμμετέχοντα, ανάλογα με τους όρους και τις προϋποθέσεις χρήσης του διαδικτύου.

Διάφοροι όροι

  1. Διατηρούμε το δικαίωμα να παρακρατήσουμε ή/και να αρνηθούμε την καταβολή της επιστροφής χρημάτων: (i) όταν υποψιαζόμαστε ότι μια αίτηση στο πλαίσιο της παρούσας προωθητικής ενέργειας είναι ψευδής ή δόλια ή η αίτηση δεν συμμορφώνεται με τους παρόντες όρους, (ii) όταν μια αίτηση περιλαμβάνει σειριακό αριθμό που έχει χρησιμοποιηθεί για αίτηση στο πλαίσιο προηγούμενης προωθητικής ενέργειας ή προηγούμενης αίτησης στο πλαίσιο της παρούσας προωθητικής ενέργειας, ή (iii) σε άτομο που έχει υποβάλει αίτηση στο πλαίσιο προηγούμενης προωθητικής ενέργειας η οποία ήταν δόλια ή με άλλο τρόπο παραβιάζει τους όρους της εν λόγω προωθητικής ενέργειας. Η Sony διατηρεί το δικαίωμα να λάβει νομικά μέτρα κατά οποιουδήποτε αιτούντος που υποβάλλει σκόπιμα απατηλή αίτηση.
  2. Διατηρούμε το δικαίωμα να αποσύρουμε την Προωθητική Ενέργεια ανά πάσα στιγμή χωρίς προειδοποίηση. Όλες οι προσφορές Επιστροφής Χρημάτων εξαρτώνται από τη διαθεσιμότητα. Η Sony διατηρεί το δικαίωμα να υποκαταστήσει οποιαδήποτε προωθητική ενέργεια με προϊόντα ή υπηρεσίες ισοδύναμης κατάστασης και αξίας ανάλογα με τις συνθήκες.
  3. Όλα τα προϊόντα Sony εξαρτώνται από τη διαθεσιμότητά τους.
  4. Δεν είναι διαθέσιμη κάποια εναλλακτική αποζημίωση μέσω πίστωσης, μετρητών, ή προϊόντων για αυτή την Επιστροφή Χρημάτων.
  5. Αν έχετε οποιεσδήποτε απορίες σχετικά με την αίτησή σας, παρακαλούμε τηλεφωνήστε μας στο 211 1988791 (για κλήσεις από σταθερό και κινητό από Ελλάδα) και 800 91 150 (για κλήσεις από σταθερό και κινητό, από Κύπρο) ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω του δικτυακού τόπου  http://www.sony.gr/promo/cashbackcontact
  6. Όλες οι οδηγίες που δίνονται μέσω της φόρμας αίτησης αποτελούν μέρος αυτών των Όρων και Προϋποθέσεων.
  7. Με τη διεκδίκηση της επιστροφής χρημάτων οι αιτούντες θεωρείται ότι έχουν διαβάσει και αποδεχθεί τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις και την πολιτική απορρήτου της Sony, η οποία είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση https://www.sony.gr/eu/pages/privacy/el_GR/privacy_overview.html
  1. Οι προσωπικές πληροφορίες που παρέχετε θα υποβληθούν σε επεξεργασία από τη Sony Europe B.V. και τον τρίτο φορέα παροχής υπηρεσιών της για τη διαχείριση αυτής της προωθητικής ενέργειας. Η Sony μπορεί να ανταλλάσσει πληροφορίες με εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους της Sony, όπου είναι απαραίτητο, προκειμένου να επαληθεύει τους ισχυρισμούς και να εμποδίζει τις δόλιες αξιώσεις.
  2. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με τη χρήση των προσωπικών σας δεδομένων από εμάς, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της ηλεκτρονικής μας φόρμας στη διεύθυνση https://services.sony.gr/supportmvc/el/Contact/Pim
  3. Αυτή η Προωθητική ενέργεια υπόκειται στην Ελληνική νομοθεσία και όλα τα μέρη αποδέχονται την αποκλειστική δικαιοδοσία των Ελληνικών δικαστηρίων.